Consumentenactie

Het nieuwe normaal = DIGITAAL
Met onze virtuele Consumentenactie Carrousel fixeert u de aandacht op een sympathieke doch indringende manier voor langere tijd op uw product of aanbod.

Het nieuwe normaal = DIGITAAL

Het gebruik van een QR-code tijdens een consumentenactie is natuurlijk niet nieuw. Wél de manier waaróp wij deze inzetten. Hiermee fixeert u de aandacht op een sympathieke doch indringende manier voor langere tijd op uw product of aanbod. 

Het nieuwe normaal = DIGITAAL
Met onze virtuele consumentenactie fixeert u de aandacht op een sympathieke doch indringende manier voor langere tijd op uw product of aanbod.
Anders dan ‘gewoon’
Met de Consumentenactie Carrousel haalt de consument meer dan alleen productinformatie of bedrijfsinformatie in huis. Vraag op innovatieve wijze aandacht voor wat u te bieden hebt.
De Consumentenactie Carrousel is meer dan een Unique Selling Point. Verleid de potentiële koper met steeds weer nieuwe filmpjes en cliffhangers. In elk filmpje zit een prijsvraag verborgen. Pas nadat alle filmpjes bekeken zijn, kan de prijs worden binnengehaald. Zowel u als uw klant komen als winnaars uit de bus!

Maak van uw bedrijf een digitale escaperoom
Wat dacht u van de mogelijkheid om van uw bedrijf een digitale escaperoom te maken? Stap naar binnen door het activeren van de QR-code en laat uw klant alle hoeken van uw zaak zien. Verbeelding en werkelijkheid lopen door elkaar. U weet zeker dat de klant optimaal kennis heeft gemaakt met uw business.
Share by: